الکتریکی و لوازم برقی

معرفی، بررسی و تحلیل لوازم برقی و الکتریکی

الکتریکی و لوازم برقی

معرفی، بررسی و تحلیل لوازم برقی و الکتریکی

هالوژن سقفی روکار

احتمالا شما هم با چالش تامین نور محیط روبرو شدید. خیلی وقتا، از قبل به جا دادن یه منبع نور جدید فکر نمی‌کنیم یا اصلا خونه یا محل کارمون رو تغییر می‌دیم و متوجه می‌شیم که موقع ساخت، فکری برای منبع نور جدید نشده یا اصلا نور محیط خوبه ولی مطبق سلیقه ما نیست. تو این مواقع معمولا از چراغ‌های سقفی روکار یا هالوژن سقفی روکار استفاده می‌شه. هالوژن سقفی روکار بدون نیاز به فضای خاصی روی سقف قرار می‌گیره و فقط کافیه سیم از اون محیط رد شده باشه. 

با توجه به اینکه به چقدر نور نیاز دارین، می‌تونین هالوژن مناسب خودتون رو تهیه کنین. هالوژن‌های سقفی به صورت دایره، مربع و استوانه‌ای تولید می‌شن که هرکدوم می‌تونه با توجه به سلیقه افراد، طرفدار خودش رو داشته باشه.

خرید هالوژن سقفی روکار

از اونجایی که هالوژن سقفی روکار روی سقف قرار می‌گیره، معمولا برای ظاهرش هم بیشتر فکر شده و جذابیت ظاهری بیشتری داره. چیزی که شاید از نظر بسیاری از ما

 مهم‌تر از ویژگی‌های دیگه‌ی محصول باشه. اما حتما علاوه بر ظاهر هالوژن، به معیارهای دیگه هم دقت کنین. مهم‌ترین معیارهای خرید هالوژن سقفی می‌تونه این موارد باشه:

توان مصرفی

نوع چیپ

زاویه پخش نور

رنگ

شار نوری

گارانتی

برند تولید کننده

توجه به همه این عوامل می‌تونه باعث بشه یه خرید خوب داشته باشین که بعدا پشیمون نشین. حتما قبل از خرید هالوژن سقفی روکار با متخصصین این حوزه مشورت کنین و از چندجای مختلف قیمت هالوژن سقفی روکار رو بپرسین تا به بهترین انتخاب برسین. خرید از برندهای متفرقه و بدون گارانتی، حتی اگه با قیمت کمتری باشه، ریسک زیادی داره و اصلا بهتون توصیه نمی‌کنیم.

لیست قیمت هالوژن سقفی روکار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد